Vi er stolte over at kunne offentliggøre, at Mouritsen A/S i Vejle har valgt Consortio til deres nye ERP-samarbejdspartner og leverandør på et stort opgraderingsprojekt, hvor Consortio har fået til opgave at afløse det nuværende Navision-setup ved at implementere den nyeste cloud-version af Microsoft Dynamics 365 Business Central som virksomhedens fremtidige ERP-setup.
Projektet, der opstartes nu, omfatter leverancen af et moderne innovativt IT-setup, med fokus på en skalérbar Business Central løsning, hvor der med højere grad af smartness, digitalisering og automatisering, herunder implementering af flere moduler fra Continia Software, en WMS-løsning fra Tasklet Factory samt Tids- og Jobregistrering fra JobManager, dannes en central og fremtidssikret platform.
Mouritsens mission er at fremme ansvarlig produktion indenfor de 3 forretningsområder: Offshore Energy, Fluid og Surface. Dette gøres ved at levere udstyrsløsninger, standardudstyr samt service & vedligehold af udstyr til førende kunder i ind- og udland.
Desuden ydes rådgivning og træning ift. bæredygtighed og sikkerhed.
Hos Mouritsen tænkes i unikke løsninger med mindre miljøsaftryk, og med fokus på værdier som kvalitet, ansvarlighed og den gode arbejdsplads – og her sættes en ære i at efterlade et positivt aftryk på både miljø og samfund i den grønne omstilling senest med levering af CO2-besparende løsning til Nitrogen ved Ineos samt implementering af energivenlige eldrevne malepumper ved Montana – et rigtig godt match til Consortio, der arbejder ud fra de samme værdier😊.
Vi takker for tilliden, og imødeser et godt, langt og værdifuldt samarbejde.